Trötter

Jag är så trött så att ögonen går i kors på mig, vill bara lägga mig ner o sova.
Men sen är ju de bra grejer på tv mellan 21-22 -Desperate houswifes vill man ju inte missa eller hur?
Har en svag känsla att jag kommer vila ögonen under reklamen, hoppas bara jag orkar öppna dom igen efteråt.


Fått en tid på vårdcentralen imon för att kolla upp mina små utslag, typiskt att dom typ börjar försvinna nu.
Men ska ändå dit o visa upp dom så jag kanske kan få klarhet om vad de kan vara o få någon salva som lindrar när de kommer igen.
Sen en hel sjuk sak till som dykt upp (äckelvarning) har fått som små vattenblåsor i örat med.
Nej fy vill inte gå in på detaljer, men de kanske är sammanhängande?

Suck 45 min kvar tills de börjar på tvn, får se om jag orkar hålla mig vaken tills dess.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0