Va skoj vi hade

Tack till alla som gjorde min kväll igår.
Hade underbart.
Kändes som jag helt plötsligt levde en aning mera.
Skönt att få sånna dagar.

Mindre skönt dock att jag missade sista bussen hem till Becka o fick ta taxi 04 på morgonen.
Dock vaknade jag 08:30 o bestämde mig för o ta på mig o dra mig hemåt Alingsås på studs, 10:30 var jag hemma.

Ja hem till en Ebba som har 39 graders feber, men tur i oturen att hon bara visar de genom o va trött o vilja sova.
Efter enbart 4 timmars nattsömn så har jag en del att ta igen..

Kommentarer
stin

Men fy då!!!

varför skulle hon bli sjuk just nu?

men du vet att hon haft det så bra hos sin mormor,eller hur!

2010-05-30 16:10:30


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0