05:45

Det är Lördag och klockan var 05:45 när Ebba behagade sig att vakna och vägra somna om.
Har legat på soffan med täcket o dratt mig lite medans Ebba suttit jämte och kollat på pippi.

Regnet öser ner, det är mörkt och sådär riktigt dystert som de kan va i November.
Tror jag ska ringa mormor och fråga om jag o Ebba får komma och låna hennes badkar nu på morgonen.
Behöver ett långt varmt bad och Ebba är ju galen i vatten så hon misstycker nog inte att plaska med sin mamma en liten stund =)
Dagen annars då? Funderar på o baka någon chokladkaka tills imon då de är farsdag.
Sen måste jag även in till stan och kika lite efter någon liten present till både Johan o min pappa.

Vad hittar ni på dessa regniga tråkiga dagar?


Kommentarer
Laila

God morgon :) vad gör du då?

2010-11-13 10:33:22
URL: http://lailaaziz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0