Att en sådan löjlig sak ska kontrollera så mycket.

Det är Fredag, ett par ynka lektioner till innan de är helg.
Skulle va redig att börja grena upp allt inför historia provet på Måndag men de gick väl sådär.
Böckerna kvar i skolan så de får bli o spendera helgen med att plugga istället.

Jag o Ebba ska sova hos mamma ikväll. Kan faktiskt vara lite mysigt att sova någonannanstans en natt.
Så först står stationsträning på gymmet mellan 17-18 sedan hämtar mamma mig där och vi skyndar oss hem till henne så att Ebba inte ska bli alltför trött.
Ska äta någon god och nyttig mat och bara slappa.

Tycker jag kör på bra med både träning och mat nu, men igår när jag skulle mäta mig lite snabbt så såg jag att jag hade ökat i centimeter!
Vad fan är de frågan om liksom?
Att en sån löjlig sak som vikt och utseende ska kontrollera så mycket i livet.
Fan!


Kommentarer
Clara

NEJ SLÄNG MÅTTBANDET! Gå efter spegelbilden istället, den säger långt mycket mer. Som kvinna lägger vi på oss vatten i omgångar varje månad så att mäta är inte rättvist.

Tycker du är duktig som kämpar!

2010-11-12 08:04:18
URL: http://cklaris.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0