Ber om lite recept.

Swisch och så var morgonen förbi.
Ebba har vart pigg och glad men hon har fortfarande 38 graders feber, får se hur hon mår nu efter hon sovit för igår blev de värre efter middagsluren.

Funderar på vad man ska laga till mat, behöver lite variation, jag äter ta mig fan bara fisk =)
Vet ni något nyttigt bra recept så blir jag jätte tacksam om ni slänger in de i en kommentar. (sen är ju jag vegitarian men de mesta går o göra med vegitariska alternativ)

Sen en sak till, någon som är hejare på att göra cupcakes?
Har fortfarande aldrig fått tummen ur o testa, så enkelt nybörjarrecept där med tack.



Kommentarer
Fröken M

Det var någon infektion som gjorde att luftrören täpptes igen av slem, så han fick svårt att andas. Nu har han fått medicin och är bättre, men han är fortfarande snorig och vi är trötta efter en minst sagt lång natt !

Kram

2010-11-04 12:47:56
URL: http://frokenmela.se
Sanna

När får vi se de du köpte igår då? Blev de några curtains?

2010-11-04 16:06:33
pindile

jag kör med detta om jag vill att det ska va lätt:

http://www.recept.nu/1.122026/leila_lindholm/efterratter_godis/mjol/muffins_och_cupcakes_grundrecept



funkar inte länken så sök på leilas cupcakes på recept.nu

Detta är busenkelt, viktigt bara att man har en form att ställa ner pappersformarna i, annars flyter dom ut och blir inte så där höga och fina. Har du ingen sån så finns det billigt på tex Ö&B, bästa redskapet om man vill göra cupcakes.



Sen har jag lagt recept i min flik-recept på bloggen på dom frostingarna jag brukar använda:)

MVH pindile



2010-11-05 08:41:15
URL: http://pindilesbakverk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0