Besökt syster.

Har spenderat hela eftermiddagen med syster och Nea.
De har tagit med fika till lekplatsen och där satt vi ett tag, kallt men vädret har ju vart bra idag iallafall.
Fick mysa med min lilla docka o Ebba fick visa Della hur man kan trotsa o få utbrott när man är i tvåårstrottsen =)
Tycker faktiskt lite synd om henne, måste va jobbigt o bli så arg.. Men men en fas alla går igenom antar jag.

Nu när vi kom hem så hade Ebba 38,1 i feber igen.
Måste nog va något virus hon har i kroppen eftersom hon haft feber från och till sen i Tisdags.
Ja ja sålänge hon mår bra och är pigg så är jag nöjd.

Dags för Lördagsmys!

(solnedgången jag fångade på bild på väg hem från lekplatsen idag, visst är de vackert?)


Kommentarer
Anna/Frostrosor

Tack för besöket på min blogg! Kul med improvisationer, jag tittar gärna in här fler gånger! Vilken fantastisk solnedgång du lyckats fånga!

2010-11-06 22:05:02
URL: http://frostrosor.blogspot.com
monica

Nja vet inte om jag VILL ha träningsvärk men man känner iaf av att man tränat dagen/dagar efteråt :P har testat functional och hade träningsvärk då med... hade tänkt att hyra ett hus i östra frölunda ett privathus där vi kunde fira nyår då alla bor litet och vi vill ha med oss barnen så blir bäst med hus men de hus vi ville ha var redan bokat men får kolla vidare... btw sjukt fin bild... du e en grym fotograf

2010-11-06 22:10:38
URL: http://monicarydjer.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0