De förblir aldrig okej.

Ännu en morgon klockan fem, de förblir aldrig okej och jag vill bara att de vänder. Hon är ju trots allt uppe en timma längre om kvällarna.
- Suck.

Känns som om jag vaknat på fel sida och jag är fortfarande irriterad på situationen hemma som ALDRIG tycks bli bättre.
Men ska försöka släppa de.

Hoppas på att dagen kommer gå i ett snabbt tempo och att alla får en mysig Fredag.
Fortsätt gärna slänga in recept.

Just i detta nu, pigg Ebba kollar på Emil i Lönneberga o trött mamma som inte fastnar på bild.

Kommentarer
Sanna

Oj har Ebbas barn slagit sig?! :) Ikea har jätte tunna gardiner som ett myggnät, eller sänghimmel,jag hade dom i v - rummet innan och de är billiga med typ 39 spänn, hade nog passat bra där. Visa bilder på de stackars sakerna du köpt då :)

2010-11-05 08:25:32
Viola

Klockan fem är galet tidigt! Då är det fortfarande natt enligt mig, förstår att du blir trött.

2010-11-05 22:23:46
URL: http://mummyfied.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0