Del två.

Jag fortsätter med blogg-trenden..

Min första kärlek: Åh jag ler av bara tanken. De va så fint!
Jag var 15 år och besök hos min bästa vän och tillsammans var vi i skidbacken i Hestra.
Träffade massa bekanta killar till Becka och hade snöbollskrig. En av killarna kastade sig över mig för att mula mig med snön och jag ramlade.. Ja jag ramlade rätt ner på min tumme och kände hur ont de gjorde.
Ingen mer än Becka trodde mig när jag förklarade min smärta, förens nästa dag då jag vaknade upp med en blå, svullen och orörlig tumme. Iväg till vårdcentralen och ja den va bruten och den va bruten så illa att jag va tvungen att operera den.

De va så jag träffade Eric, han bröt min tumme och jag blev kär.
Brunt hår isblåa ögon och en smålänsk dialekt.
De va sådär puttinuttigt som de ska vara i den åldern.
Han bodde i Småland och jag här vilket betydde de va 1,5 timma bilresa mellan oss.
Men va gjorde de? Nästan varje helg åkte jag dit för o träffa han och vi pratade långa långa samtal i telefon varje kväll.
7 månader varade de, innan jag tröttnade för han var tydligen för snäll (hur man nu kan vara de?)
Efter de faller jag bara för såkallade badboys.


Kommentarer
Crazyangel

har hört att det ska gäö skitont på handleden, men det gjorde sjuktmycket ondare på foten. handleden gick riktigt bra! :)

2010-11-14 15:36:07
URL: http://crazyangel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0