En kort och förhoppningsvis bra dag.

Morrn morrn!

Veckans kortaste dag och de är jag tacksam över efter den långa jobbiga vi hade igår.
Matte och Naturkunskap står på schemat och jag hoppas vi får tillbaka provet i kemi som vi lämnade in innan lovet. (som va de svåraste jag gjort, kemi är inte min grej)

Ska få besök av Marie o Niklas idag, ska bli trevligt och träffa dom för vi båda verkar va väldigt upptagna o våra tider o planerningar tycks alltid krocka.
Sen ska jag ta mig fan ner i källaren o dra upp Ebbas pulka o se om hon vill åka. Förra året gillade hon det men Johan sa igår att när han hade frågat henne om hon ville ut o åka hade hon sagt nej.

Ett pass body combat står även på planeringslistan ikväll. (kom precis på att de är snö o veta tusan om jag orkar gå hela vägen till gymet)

Har suttit och kollat didriksson overaller till Ebba på blocket och har faktiskt hittat en superfin för endast 200 kr som jag tänkte köpa.
Ska köpa en ny med men de är bra om hon har en till dagis och den nyare hemma. Tack för tipset Becca =)

Ha en bra dag!

En bild på vårat lilla hus förra vintern.


Kommentarer
Josefin -Happy Days-

Vilket mysigt hus ni bor i. :-)

2010-11-10 07:12:37
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays
Lena

Hej kusin!

Är det inte bättre hon har den nya på dagis, där är dom ju ute jättemycket. Så tänkte jag iaf för hemma har jag ju själv superkoll på om något blir lite fuktigt eller kallt... Bara en tanke!

Kram

2010-11-10 07:42:55
nikita

kul att du gillar min blogg och vårt hem :)

2010-11-10 08:30:15
URL: http://nikital.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0