Ett litet erkännande.

Vaknar upp till ett kallt hus, värme är dyrt så tänker inte dra på elementen mer innan pappa kommer och sätter upp vår värmepump som står i en stor kartong i hallen och tar en jäkla massa plats.
Fram tills dess får vi frysa och ha en anledning att tända tonvis med ljus.

Dagen kommer gå fort, endast två lektioner innan de är dags att åka hem igen.
Eftermiddagen ska jag försöka få tummen ut och leka med Ebba i snön. Kanske hitta någon pulka backe?
Nej seriöst jag måste ha varma kläder för att klara va ute på de viset, fryser ihjäl bara korta sträckor och vintern ska ju fortsätta med snö och många minusgrader ett par dagar till.

De har la sin lilla charm med snö också får jag väl motvilligt ta och erkänna.. Men påminn mig inte om att jag skrivit detta.

Kaffe var de ja, Godmorgon kära ni!


Kommentarer
Josefin -Happy Days-

Vad vacker bilden var :-)



Ja det där med störande ljud är verkligen något som man kan reta upp sig på o som du säger så är skolan o klassrummet där man märker av dem väl.



2010-11-24 09:58:01
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0