Få bort min hjärnspöken.

Natten har vart alldeles för kort för även denna natten vaknade Ebba och var ledsen flera gånger mellan 00-05:40 då vi gick upp. Testade ge alvedon inatt om de skulle va så att hon hade ont, men nej inget resultat på de.
Jag håller verkligen alla tummar och tår att dagen blir bättre än igår för jag blir helt slut mentalt av en dag till då ingenting är bra.

Tomteparaden idag och de ska bli mysigt att låta Ebba se alla tomtar och allt för första gången iår.
Undra va hon tycker om de?
Så för att vara riktigt duktig så kanske vi får börja dagen med och baka lite adventsfika, om vi har ingridienserna som behövs vill säga.

Jag har ångest, har käkat så sjukt dåligt igår.
Oregelbundet och inte alls nyttigt. Tror de kan bero mycket på stressen eftersom dagen va som den va igår med Ebba o allt.
Jag känner mig nertryckt i backen och som om jag svällt upp sisådär 10 kilo bara poff!
Helt sjukligt är de, vill bara få bort dom dumma hjärnspökerna!


Kommentarer
Josefin -Happy Days-

Tack, ja det vart fint tycker jag med. :-)



Vilken jobbig natt, hoppas hon blir bättre snart o att nätterna blir lugna.



Önskar en trevlig 1:a advent!

2010-11-28 08:11:38
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays
Emelie

Du är väldigt fin :)

2010-11-28 21:07:27


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0