Farsdag är snart över.

När Ebba skulle till och sova middag så gallskrek hon i sängen och de brukar aldrig va något problem.
Försökte ett tag men hon ville verkligen inte ligga ner och tillslut fick jag ta upp henne och hon somnade sittandes i min famn. (Hon mår inte helt hundra, hostig o snorig som tusan)
Blir hemmadag med sin pappa och mormor imon, dagis får vänta tills onsdag och förhoppningsvis är hon frisk fram tills dess.

Eftermiddagen va vi hos pappa.
De åts av kakorna jag bakat och vi gick ner  skogen och tände en liten eld, Ebba va inte jätte faschinerad faktiskt.
Men att stå uppe på stubbarna och dansa de va därimot fina grejer.

En varm dusch efter nattning av Ebba, sedan blir de plugga historia inför provet imon
(Jag har inte börjat kolla på de än)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0