Fått mig ett rejält skratt när jag läste bok för Ebba.

Dags för en riktigt update nu inte sant?

Fick med mig Becka och körde ett 60 minuters pass zumba, inte direkt hennes typ av träning men vi blev iaf väldigt svettiga.
Nyduschad och väntar på att maten ska bli klar, ikväll ska de va som alltid när hon är här.
God mat massa prat och en trött Emmelie som som vanligt däckar på soffan runt tio snåret =)

Imorgon är de dags att vägas på Xtravagansas möte och jag är minst sagt nervös.
Hur ska de gå liksom?
Har kanske inte följt allting slaviskt eftersom jag gärna vill leva lite och inte ständigt tänka på varje ynka liten kalori jag stoppar i mig. Sen har jag dock inte fuskat med massa onyttigheter, esch får se hur de går.

Haha hittade den här sidan i Ebbas ärvda bok som jag såg va tryckt på 70-talet.
Fick mig ett rejält skratt, tror inte ens man får skriva sånt här i barnböcker längre va?
HAHAHA.


Kommentarer
Jossan

Nej jag tror inte heller sådana barnböcker skrivs idag =)

2010-11-15 20:48:11
URL: http://anglaflikkan.blogg.se/
Denise

Hej :)

Hittade hit via fl. Vilket gott skratt jag fick till nicke nyfiken sagan, haha de förklarar ju en del om de var sånna sagor vi fått hör när vi var små :D

Vilken socker söt dötter du har!

Nu ska jag läsa vidare

Mvh Denise



2010-11-15 21:03:19
URL: http://annadenisekarlsson.blog.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0