Födelsedags-present-letande.

Lördag morgon och eftersom farmor och farfar är här så betyder de att dom mer än gärna tar Ebba på morgonen så mamma kan få sova.
07:22 hade jag dock sovit klart men för en som brukar stiga upp innan 06 så är de ju en rejäl sovmorgon.

Ska iväg till stan och kika lite och se om vi hittar något lämpligt som Ebba kan få i födelsedagspresent, men en till overall skulle ju va perfekt.
Vid två ska jag och Ebba iväg på julpyssel som annordnas av missionkyrkan.. Va riktigt mysigt förra året och man märkte inte ens att de va i en kyrka, ja om man bortser från berättelsen om jesus i slutet (Som va som vilken saga som helst för barnen)

Snön föll igårkväll igen och idag har de kommit så hela gräsmattan är täckt. -1 och rejäl blåst, inget uteväder alls.
Får se va vi hittar på med besöket här.

Njut av ledigheten, de ska jag göra! (efter jag pluggat klart vill säga)

Stolta Ebba som kom hem med sitt första pärlhalsband ifrån dagis igår. Stolta mamma med såklart, längtar tills hon börjar göra sånt till mig.. Sötis.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0