Ge mig förslag.

Vaknar upp till en massa slask, ser ut att ligga litervis med snöblandat ute.
Va ska man göra för att fördriva en dag som denna? Inte direkt så att man vill ut överhuvudtaget.
Simhallen?
Hatar sånna dagar när vädret gör att de inte går att va ute.
Vad finns de för pyssel man kan köpa hem till en tvååring?

Det enda jag egentligen vet jag ska göra är att gå på ett pass bodypump vid fem.
Sen till kvällen så ska jag även göra klart ett projekt arbete i engelska.

Ge mig förslag kära vänner, haha klockan är liksom 08:10 och jag börjar redan undra va tusan jag ska göra för att få min dag gå.

Ebba med farfar igår, dom åker hem till Borlänge efter lunch igen.

Kommentarer
Cissi

Måste väl finnas massa man kan göra inne med en två åring??:)

2010-11-21 08:31:02
URL: http://cotac.blogg.se/
Viola, 21årig tvåbarnsmamma

Jag funderar också på hur man ska sysselsätta en nästan-tvååring dagar då man måste vara inomhus, det är inte helt lätt att komma på idéer direkt.

2010-11-21 16:04:35
URL: http://mummyfied.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0