Hoppas på tillfriskning.

Så var de Torsdagsmorgon och snart är lovet slut, de har gått alldeles för fort!
Känner att jag inte alls är redo att komma tillbaka till skolan, behöver mer tid att bara vara o slippa tänka o stressa.

Ingen feber än på lilla trollet men hon har grymt ont i öronen när man ska ta tempen (örontemp)
Får se hur de ter sig under dagen men jag hoppas hon är på bättringsvägen redan.

Jag somnade som en stock på soffan igår runt nio tiden, vet att jag hann börja kolla på Greys i fem minuter innan jag totalt låg däckad på soffan. (ja som sagt man blir trött av Ullared)


Godmorgon på er!

Härliga turkosa naglar, en ny bok och ett nyttigt mellanmål Kesella blandad med funlight o lite sötmandel på.
Testa vet ja!


Kommentarer
Amse

Det hade jag glömt, åt alltid det back in the days när jag tränade som fan. Kanske dags att börja med det igen :) Najs nagellack stumpan.

2010-11-04 07:53:42


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0