Inte redo för att gå upp ännu.

Jag har vaknat på fel sida. Det handlar om att jag har en dotter som inte vet hur man beter sig om natten.
Tänk va stor betydelse sömnen har?
När jag precis somnat igår så vaknade Ebba och fick komma upp till oss för hon va ledsen. Sen har natten bestått av mycket vakenhet och mycket sparkar ifrån hennes sida.
Undra om jag överlever dagen?

Funderar på att testa på ett pass yoga ikväll, har aldrig tidigare testat de och de är de enda passet som går på en sån tid så jag skulle kunna hinna tillbaka innan de är dags för Johan att dra iväg på innebandy.
Någon som är sugen på att hänga med?
Röra på fläsket måste jag i vilket fall göra, på ett eller annat sätt.

Ni vet väl förresten att genom att bli medlem och följa mig på bloglovin så kan ni få ett mail varje gång en av era favorit bloggar uppdaterat.
Seså följ =)

Trött mamma - busig Ebba.


Kommentarer
Sanna

Yoga är skit härligt, dock inte första gången man är på det, eftersom man verkligen måste lära sig komma in i det typ, om man inte är en naturbegåvning, tror det kan va bra för dig.



Puss

2010-11-18 13:22:42


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0