Jag har en modig flicka!

Hon är bra modig min lilla flicka...
På vårdcentralen ville dom ta ett stick i fingret och va beredda på ett himla hallå, men Ebba sa inte ett ljud denna gången heller. Satt alldeles stilla med handen och godtog dom tryckte o allt för att få ut blodet.
Crpn visade 8 vilket är normalt.
Läkaren kollade öron och tyckte dom var lite röda båda två även höger halsmandel va lite irriterad så vi fick en kur antibiotika i 5 dagar.
Medicinen går ner lätt som en plätt, ungen ber tillochmed om mer!

Storhandling avklarad och nu resten av kvällen så blir de att pyssla med att baka lite bröd och kanske få upp några adventssaker sen ska ju jag ha mat i magen med.
Skönt att sitta ner o slappa nu vill jag lova, bara Ebbas nattning kvar sen kan jag vara egoistisk och bara tänka på mig själv resten av kvällen.

Under storhandlingen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0