Jag tror jag blir snyggare med åren.

Så då har man suttit på arslet i snart en timma och jag funderar ärligttalat snart på att lägga mig i sängen o sova.
Veckans allra längsta dag imon och jag ser som vanligt inte fram emot den alls.
Nu med den här jäkla vintertiden så kommer de ha hunnit bli helt kolsvart när jag är hemma efter fem imon eftermiddag. Usch!

Kvällspromenaden med Marie vad frisk om man säger så, riktigt kylig faktiskt. (dum som jag är hade jag leggings på mig med)
Föresten vädret imon visar SNÖ!

Nej fan tar med mig hunden o lägger mig o sover, jag kommer nog inte ha några som helst problem med att somna =)

Natti.

Bjuder på lite olika bilder på mig själv sen 2007 och inser jag blir snyggare med åren ;)
Eller hur?


Kommentarer
Clara

Visst är det skönt att känna så för det är så himla knepigt att backa tiden. ;)

2010-11-09 13:17:33
URL: http://cklaris.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0