Kommer nog få extremt ont.

Godafton kära vänner.

Här har ni en som garanterat kommer ha extrem träningsvärk om ett par dagar.
Va nämligen iväg på ett pass bodypump och de är ju känt för o ge träningsvärk som in i hel... efter första tränings tillfället. (sist kunde jag knappt gå)

Ebba har inte feber för tillfället och jag hoppas innerligt att de har lagt sig nu.
Annars blir de o ringa vårdcentralen imorgon o be dom ta ett prov på henne.

Annars har dagen gått i ganska långsamt tempo, vart på stan o kikat lite födelsedagspresenter och gjort ett köp som brände rejält i min fattiga student plånbok!
Ni får se sen va jag köpte =)

Ebba visar sin mormor vilka saker hon önskar sig i tvåårspresent =)

Kommentarer
daniella - mamma till Nea

sv: det är nog bara för det är samma märke som den Nea hade på sej idag ;)

2010-11-07 19:39:12
URL: http://dellisch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0