Man har gått och blivit lite läcker.

Slappis kväll.
Ätit god mat och slappar bara nu.
Sitter och får mängder av gamla bilder av Della. Tänk va snygg jag gått o blivit.
ALltså detta är inte något jag bara säger.
Så för att visa så bjuder jag på ett gäng gamla bilder från innan jag blev gravid.

Så jag har ta mig fan blivit en läcker morsa på äldre dagar ;)

Den här bilden är visserligen väldigt extrem på mig o min syster, men ni fattar grejen. Jag är mindre snyggare och bättre på alla sätt o vis nu!
Jag till vänster.. (för er som inte känner mig) Skönt att de inte är tvärtom. Att man kollar tillbaka o inser hur snygg man va och hur ful man gått och blivit.


Kommentarer
Daniella - mamma till Nea

systrarna graaf släng er i väggen! ;)

2010-11-13 23:38:01
URL: http://dellisch.blogg.se/
Clara

Här är det tvärt om......

2010-11-14 07:24:34
URL: http://cklaris.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0