Sicken underbar start.

Vilken underbar start jag precis fick på dagen.
Ebba sa precis -Älska mamma (för att visserligen sekunden efter även säga älska dockan men ändå)

Hade svårt att somna igår, brukar aldrig va något problem för mig.
Så är en aning trött idag vill jag lova.
Skolan idag blir nog tuff, ett arbete som ska va klart idag om min kära partner är hemma för hon drog av ledbanden i foten på idrotten i tisdags.

Fick beställt en beganad didriksson overall igår för 200 kr (Perfekt ju eftersom dom brukar ligga på runt 800)
I jätte fint skick och den va rosa och gul.
Så nu när nästa snö kommer så är vi mer redo och förberedda med ordentliga skor och ordentlig overall!

Jag är sugen på att skaffa mer nya fiskar till akvariet och få lite finare där.
Ser riktigt taskigt ut nu alltså, haha är kass på inredningen även där!
Sen en katt, tänk en liten kattunge?

Nej nu får jag ge mig, känner hur jag spårar ut.
Godmorgon!

Vinterns första åk.

Kommentarer
Lina

Alltid mysigt när man får höra från barnen att de älskar en,och då kan inte dagen börja bättre.Och självklart det med djur man blir mer och mer sugen vi har ju en katt på 5 år men självklart önskar att man kunde köpa något mer.Men det är ju ekonomin som styr. Härlig bild du har på din lilla tjej,härlig färg på overallen också.



ha det bra titta gärna in hos oss när du har en tid över



mvh Lina

2010-11-11 12:31:01
URL: http://www.mammatillhampus.blogspot.com/
Sanna

hahah sen jagar Tilda katten å katten jagar fiskarna ;)

2010-11-11 12:41:39
URL: http://www.sannascloset.wordpress.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0