Ska bli skoj och testa!

Ebba har varit kry resten av dagen men pencillinet hade ju gått ur kroppen.
Därför är de lika bra att vara hemma imon med, sista dagen med pencillin sedan är hon nog redo för dagis igen.
Kan meddela att det exakta provresultatet var 54,5 av 62 möjliga. Är jag inte grym?
Tillhör nog klassens pluggisar, men tror jag fått in rätt studieteknik nu.

Hade ett litet samarbete med Easywhite förra veckan och idag som tack för hjälpen damp ett tandblekningskit ner i brevlådan.
Riktigt skoj, ska bli spännande och se om hur resultatet blir.

Annars står bakning på schemat, måste se till att få gjort ett par brödlimpor inför julmarknaden på lördag.

Dagens bilder ifrån iphonen, fick även äran att träffa Nea en snabbis. Och jag tror hon va glad att se moster för oj va hon log åt mig=)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0