Skärpning nu!


Ett stycke nyduschad busunge i sin nya pyamas från Ullared. (Är pyamas freak o skulle kunna köpa hur många som helst till henne)
Ebba är piggare idag och har betett sig precis som vanligt igen, skönt att febern är väck.


Grymt besviken o arg på att jag ständigt är personen här hemma som gör allt o plockar o springer o donar.
De är faktiskt inte bara mitt ansvar att saker o ting blir gjorda, man är ju två om de!
Ja man skulle nog nästan kunna kalla mig tvåbarnsmamma många dagar.
Skärpning för fan!


Kommentarer
MammaMorran

Usch vad tråkigt att känna så- prata med din sambo om det för det där lät ju inte rättvist alls!

Kram

MammaMorran- funderar över livet och Barn med ADHD/Autism

2010-11-04 20:25:03
URL: http://mammamorran.blogg.se/
MammaMorran

Tråkigt att det inte blir bättre trots att du säger ifrån, Ni är ju trots allt två om både barn och hem! Verkar dock vanligt att det är så...tyvärr! Jo, min son fick nyss diagnosen ADHD/Autism så det är det jag syftar på!

Kram

MammaMorran- funderar över livet och Barn med ADHD/Autism

2010-11-04 22:42:33
URL: http://mammamorran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0