Tror och hoppas på en kanon helg.

Usch det är riktigt kallt inne nu, i sånna här tillfällen önska jag att jag bodde på ett ställe där hyresvärden stog för värmen så man kunde dra på ordentligt.
Värme är  dyrt så vi får stå ut lite till, tur att pappa ordnat så vi ska få en värmepump och därmed kunna ha varmt och betala mindre pengar för de.

Fredag, hur underbart är inte de?
Tre ynka lektioner kvar innan vi får välförtjänt helg, dessutom blir de långhelg eftersom vi är lediga på måndag.

Ikväll får vi besök ifrån Borlänge, Ebbas farmor och farfar kommer och stannar tills söndag. Så ikväll ska vi slå på stort och äta lite smörgåstårta tillsammans med dom och mamma.
Imorgon drar jag o Ebba på julpyssel och får äta årets första julmat. Detta kommer bli en kanon helg tror jag.

Någon som kan något kul pyssel som Ebba kan göra?
Vad som, svårt att underhålla en tvååring innomhus en längre tid nämligen.


Har problem med att ladda upp nya bilder, någon mer? Kan bara ta av de som finns på bloggen redan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0