Varför är de så lätt och va onyttig men svårt att vara hälsosam?

Försöker hitta energin till att klara ännu en vecka innan man får va hemma igen.
Får iofs besök av min egna lilla redbull som ger mig massor av ny energi i form av vänskap - Becka.
Ska bli riktigt skoj och träffa henne igen vi inte sets sen i Augusti och jag vet inte när de blir nästa gång eftersom hon jobbar i Hemsedal tills Maj nästa år.

Idag känns som en såndär ful-dag.
Då vad man än tar på sig kommer sitta fult, en dag då man känner sig ganska flötig fet och  så.
Har ni sådanna dagar med?

Går till gymmet ikväll och zumbar en timma och hoppas kunna bränna bort lite av helgens kalorier
(har iofs inte direkt fuskat men kunde ätit lite mer regelbundet)
Detta är svårt, förstår inte varför de är så lätt och va onyttig men svårt och vara hälsosam?
Imon är de nog dessutom träff med xtravagansa, undra om jag ska våga väga mig?

Suck, denna vikt-noja alltså.

Ebba o Becka.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0