De måste ske ett mirakel om de ska gå vägen.

Godmorgon.

Kan säga att min kropp är stel och förkyldningen sitter stadigt i, tur att de bara är två lektioner för då ger jag skolan ett försök.

Annars har jag bokat in mig på Rock yoga ikväll =)
Har aldrig testat yoga och gillar inte rock, men rockiga balader stod de att de skulle vara o då är dom säkert något o ha..
Får se hur kroppen mår ikväll men de känns inte jätte hoppfullt faktiskt.


Får se vad eftermiddagen bjuder på, först tror jag i skolan att de är prov i potenser.
Något jag aldrig arbetat med, så ska jag klara de så ska de ske mirakel vill jag lova..


Hoppas ni andra är piggare än va jag är.

Får ladda med c-vitamin så jag blir kry!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0