En hemsk hemsk natt!

Hur kommer denna dagen gå?
Utan mat och utan sömn?!

Började runt 22 igår när jag gick o la mig, Ebba vaknae en sisådär 4 gånger på en timma och sedan fick jag sova tills 00 sen va de kört.
Hon fick komma upp till oss men somnade inte om, vred vände o skrek.
Så här har de varit hela natten.. Jag är slut, helt slut!

Undrar om de är något i kroppen på henne som inte slagit ut ordentligt än?
Jag bara håller tummarna att jag inatt får sova, för annars blir de ingen skola för min del.

Ska fortsätta att klunka kaffe och hålla alla tummar o tår att Ebba är på bra humör idag som plåster på såren.


Godmorgon Söndag!

såhär föredrar jag att de är under nätterna.



Kommentarer
Josefin -Happy Days-

Uschan vad jobbigt. Man blir verkligen helt slut o förstörd utan de viktiga timmarna nattsömn. Vår natt var väldigt upp o ner den med då lillan sov oroligt.

Vi kanske kan matcha varandra idag med ringar under ögonen? ;-)



Kram!

2010-10-17 08:00:31
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays
Josefin -Happy Days-

Ang fotografering så försök o prova att inte använda automat också. Man lär sig mkt på att våga testa egna inställningar. Du kan nog inte paja något, skulle du råka ställa in kameran helt knasigt brukar det finnas en möjlighet i menyn att återställa allt till ursprungsläget. Har du kvar handboken? Titta gärna i den för tips o råd, det brukar vara en bra hjälp på vägen. Jag använder photoshop när jag redigerar bilder. :-)

2010-10-17 08:24:15
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0