Ett kanon jobb hade dom gjort.

Sådär ja då sitter vi i soffan och äntligen kopplar av.
Riktigt riktigt skönt måste jag säga.


Dopet va jätte fint, Marie o Markus hade gjort ett kanonjobb.
Ebba härjade runt som en liten galning tillsammans med sin dagiskompis Sigge inne i kyrkan, kändes lite retligt samtidigt som jag hoppas och antar att folk har förståelse för hur tvååringar är. (Blir ju tusen gånger värre om man håller fast dom i knät)

Min kära vän hade nog vart lite stressad inför detta o sagt fel lokal till fikat, efter tio minuters väntande undrade jag vart alla andra va och bestämde mig för o ta en kik vid en till lokal jag kände till.. Och ja mycket riktigt där va dom =)

Ebba har ätit bullar, kakor och tårta och även mamma Emmelie tog en tårtbit , minimal men de ångrar jag bittert, dels för samvetet men allra mest för att magen säger nej nej nej till tårta och gör otroligt ont nu.


Blir en kväll på soffan för min del =)






Kommentarer
anouk - En Rookiemammas vardag

Åh vilka fina tårtor:)



sv: Kan tänka mig det var jättefint. Just därför jag vill ha en egen solist ju=/ Nåvääl... haha

2010-11-09 10:24:31
URL: http://anouk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0