Fysiskt och mentalt trött.

Ligger faktiskt nerbäddad i soffan med ett täcke.
Har legat såhär sen 19:30 och känner för att bara vila ögonen en stund.
Men kan ju inte missa veckan Desperate housewifes! Missade nämligen förra veckans start.

Är trött och efter dagens mentala ansträning på provet så känns de som om man har laddat ur batterierna.
Det tar faktiskt på krafterna och tänka hela dagen, på riktigt de kan vara fysiskt ansträngande.

Med detta säger jag godnatt, för tyvärr tror jag mina ögon faller ner snart och jag lär bli kvar på soffan.


Härlig bild på Johan och kusinerna.


Kommentarer
Rebecca

Men jag vill ju bara inte att det skulle vara det jävla rummet. för sist då jag hade mitt ul så såg jag ju inte något :( jävla bajs!

byta till blogg.se haha nej tack. jag hade det för ett år sen typ. hatade blogg.se tråkig som fan!Inte blogspots fel att mina sketna bilder inte vill laddas upp :P mitt internet är CP!! hehe



klart vi ses på bussen imorgon =D

puss

2010-10-12 22:18:08
URL: http://staaaacey.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0