Godmorgon Lördag.

Godmorgon Lördag!
Min egna lilla väckarklocka väckte mig 06:03, ja precis som vilken dag som helst.
Imon är de jag som tvingar Johan o gå upp med henne! Även en mamma behöver sova ibland =)

Somnade gott efter första filmen ur Twilight (den bästa enligt mig) Och Edward Cullen har något läckert över sig.
Kanske bara de faktum att han är en vampyr? Haha.


Planer för hela dagen.
Först tänkte vi dra bort till en lekplats en snabbis o låta Ebba göra av med ett stycke energi, sen vid 10 är de loppmarknad med barnsaker som vi säkert hinner kolla in en stund iaf innan de är dags att gå hem o sova lunch.
I eftermiddag står dop på shemat, trevligt!

Ha en trevlig dag o njut av er ledighet mina vänner.

(Dockor är grejen nu, så blir nog något sånt med tllbehör i födelsedagspresent)


Kommentarer
Josefin -Happy Days-

Mina väckarklockor lät mig sova till 7:00 prick innan de härjade igång lördagens med massa bus! Inte mycket till sovmorgon det heller när man varit uppe sent o sett film. ;-)



Trevlig helg! :-)

2010-10-30 08:01:57
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays
Rebecca

Jobbigt att du aldrig får sova ordentligt.

Me jag undrar bara en liten sak¨Ska du ha sovmorgon imorgon av alla dagar??

Ska inte älsklings emmelie med till ullared??

pussar

2010-10-30 12:34:43
URL: http://staaaacey.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0