Lite nytt till Ebbas rum!

Fick ett erbjudande av Therese o köpa hennes gamla mamut möbler för 1500 kr.
Riktigt riktigt bra pris för alla de sakerna, jag har velat o velat hela kvällen men efter en koll med Ebbas farmor så fanns de pengarna på henens sparkonto så vi har bestämt oss för dom!

Tillsammans med Della så ska de nog kunna bli riktigt fint i rummet (jag är som bekant inge vidare på inredning alls faktiskt)
Måste förövrigt ge en stor eloge till min syster o berätta hur mycket jag älskar dig, för du ställer ta mig fan upp i vått o torrt, tack för de!
Även om du ibland är en bitterfitta så älskar jag dig av hela mitt hjärta! ;)

(alla dessa möblerna blev de )

Kommentarer
Daniella - mamma till Nea

Älskar dej med syster! <3

2010-10-27 21:50:34
URL: http://dellisch.blogg.se/
anneli

naw vilka fina möbler, kommer bli kanon fint i ebbas rum tror jag, ett riktigt flickrum =) kram

2010-10-28 11:18:47
URL: http://anneliiisens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0