Lite oro såhär på Söndagskvällen.

Måste erkänna att jag känner mig lite stel.
Fick nämligen med mig Elin o testa Afrikansk dans, men nej de va inget för mig.
Men jag tvivlar inte på att jag kommer ha träningsvärk imorgon eftersom man skulle stå så grymt hukad hela tiden.

Usch är lite orolig..
Ebba har ett litet blåmärke på magen o precis under de så är en liten knöl.
Men visst kan man få som en liten knöl om man slår sig tillräckligt hårt?
Vill inte måla upp hemska saker i huvudet men de är svårt när man är ganska hypokondrisk av sig.
Går de inte över om ett par dagar får självklart en läkare kolla på de, men behöver lite lugnande ord på vägen dit.

Dags att duscha!

Mammas lilla gottegris!

Kommentarer
Fiffi

Hoppas bara att det är ett hederligt litet blåmärke!

2010-10-25 08:40:42
URL: http://prinsessbakelsen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0