Lördag -en av Ebbas dagar.

Godmorgon!

Känner för att göra något idag, något speciellt.
Göteborg kanske, Becca snackade om Universeum och jag är lite småsugen på de faktiskt.
De är ju ett ställe som Ebba skulle kunna tänkas gilla, för att gå med henne på stan är iprincip omöjligt numera.
Hon ska gå själv och att lyssna på va mamma säger är inte alltid aktuellt, nej jag skippar shopping runda med fröken med mig =)

Helgen är Ebbas iaf, då tar jag igen den missade tiden ifrån veckodagarna då hon är på dagis.
Ska försöka ha en riktig mys-morgon nu.. Duscha tillsammans med henne och sedan sitta ner och äta en bamse frukost!

Härlig bild jag lyckades fånga va? Blommor är tacksamma att fota, dom är alltid stilla ;)




Kommentarer
Rebecca

De lät lockande asså :)

Jg sticker snart, så du får väl bestämma dig för att följa med eller ej.

Fast jag fundera på om gbg blir för stökigt för mig idag. är trött :P

så isf blir det annars partille =)

puss

2010-10-09 11:06:46
URL: http://staaaacey.blogspot.com
clara

Ha en riktigt trevlig helg! Jag blir så glad av att höra när föräldrar prioriterar sina barn först, det är så många barn som bara får hänga med sina föräldrar överallt!

2010-10-09 13:31:16
URL: http://cklaris.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0