Mötet gick bra, nu är jag taggad att köra!

Har fått en del kommentarer om Ebbas stolpslickande och att hon till vintern kommer fastna.
Självklart vill jag INTE hon ska slicka och jag försöker på alla sätt o vis få henne o sluta, men jag oroar mig inte jätte mycket för jag tror nämligen bara de är en fix idé hon har för sig just nu och slutar med om nån vecka.


Så mötet på Xtravagansa gick bra!
Mycket information och jag hoppas jag håller koll på allt, annars har jag ju folk att fråga.
Innan inskrivningen fick jag med mig min kära Becca på o äta pommes, haha känns som man får passa på sista dagen nu.

Dags att mysa sista vakna stunden med Ebba.

Min mat veckorna framöver.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0