Säg bra jobbat istället!

Sista deppar dagen är över och jag måste pallra iväg mig till skolan.
Men de är de sista jag vill, vill bara krypa ner i sängen igen och fortsätta sova.
Jag säger bara tur att vi har lov i November!

Kortis dag idag och jag är hemma strax efter tolv, inga som helst planer på eftermiddagen.
Håller tummarna att nötterna gör att jag mår lite bättre nu idag så jag har ork och lust att ens tänka tanken och göra något.

Fick en kommentar när jag berättade att jag gått ner tre kilo i fett.

Hate to tell u, men det är vätska samt muskler och inte fett du tappat. Pulver är inte ett sätt att ändra sina rutiner på men kör hårt om du tror på det.

Har du erfarenhet av Xtravagansa?
Grejen är att man lever på få få kalorer och de första dagarna förlorar man allt i vätska visst, men efter 4 dagen börjar kroppen ta sin energi ifrån fettdepåerna och omvandla dom till energi, just därför går man ner i fett.
Dessutom ställer man sig en våg som mäter massor av saker med kroppen, blandannnat fettmassa och de va just där jag hade tappat mina tre kilon.
Sen hade jag även ökat på vattenmängden ikroppen.Sen efter pulvret får man ett kostshema och utträknat hur många kalorier just min kropp behöver för att fungera, så de slutar inte efter pulvret!
 så ja jag tror på detta och låt mig göra de o skicka kommentar som. Bra jobbat istället för att trycka ner mig!

Så med detta säger jag godmorgon och börjar dricka mitt kaffe.





Kommentarer
Josefin -Happy Days-

Så himla roligt att du ser resultat, bra jobbat!! För jag vet att det är tufft att gå på soppor då jag har sett min väns resa på nära håll, hur hon kämpat o kämpat. Så jag tycker du är en duktig kämpe!



Kram på dig o ha en underbar onsdag!

2010-10-20 07:38:46
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays
therese

ja visst vill man uppleva de underbara hur många ggr till som helst. men man kan ju inte skaffa hur mycke barn som helst tyvärr. men man kommer nog alltid längta efter att vara gravid o föda. o allt de där. de ligger nog i vår natur att känna så.

2010-10-20 08:36:11
URL: http://mummas.blogg.se/
Thea`s Mamma

Tack =) Jag följer inte GI så noga längre tappade suget men jag äter fortfarande inte ris,pasta & potatis, Kul att läsa att det går bra för dig på

Xtravagansa =)

2010-10-20 10:59:47
URL: http://liisagyllin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0