Sjukdom och besvikelse.

Tror jag håller på att bli sjuk..
Huvudet värker och har gjort de senaste två timmarna, halsen tjocknar på och jag hostar.
Jag som aldrig blir sjuk, tror att kroppens immunförsvar försämrats under de veckor jag druckit soppor.

Är grymt besviken på en person som jag trodde va en vän.
Som säger de ena efter de andra om mig o tror sig själv vara tusen gånger bättre.
Men jag tar inte sånt beteende längre, nej jag får fokusera på de fina vänner jag har runt omkring mig.
Tänker inte börja rabbla upp alla namn för då glömmer jag nån..

Inga namn nämnda inga namn glömda - Jag älskar er!


Kommentarer
Rebecca

Men snuttan då <3 Det kanske blev nu när du började äta igen som en chock för kroppen lixom.

Se till att bli frisk så vi kan shoppa på söndag :D Du är en underbar vön <3 hoppas du vet det

Pussar!

2010-10-26 22:48:51
URL: http://staaaacey.blogspot.com
Therese

Vad tråkigt med falska vänner! Tycker du gör helt rätt i att strunta i denne "vän", ödsla ingen energi på den :)

2010-10-27 15:10:54
URL: http://tegu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0