Sjukt välbehövligt.

Att försöka nynna en inpräntat sång för Ebba mitt i inatten när hon vaknar är inte de lättaste när halsen gör ont o rösten sviker, de blev delar ur melodin iaf =)
Ville absolut inte kliva upp idag när fröken vaknade 05:25, men va kan man göra?

Snart har vi lov, helt underbart och väldigt välbehövligt!
Helgen är redan uppbokad med dop, en snabbis på loppis ev Ullared och besök av syster.

Och en sak till som har betydelse, jag får äta!
Jag får unna mig något gott.
Undra hur nyttigt man kan göra tacos?
Om man som jag anväder qournfärs, lätt kesella ist för cremefraisch och fullkornstortillas, va tror ni?
Nu måste halsen läkas så jag kan komma iväg till gymmet med, vill inte gå upp mina kilon!

Kommentarer saknas lite nu måste jag säga.

Idag får fina Tilda äran o va med på  bild =)


Kommentarer
therese

nää säg inte lita på mig. ja har ju bara sett ebbas rum på ett kort. int elätt o bedöma hur de blir i verkligenheten. men ja tror de kommer bli bra. eftersom ert rum e mycke större än fridas oxå. de e nog inga problem. kjam

2010-10-28 07:52:22
URL: http://mummas.blogg.se/
Becca

Åh så fin hon är!

2010-10-28 19:02:08
URL: http://isladebecca.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0