Stolt mamma och stolt dotter.

Ett stycke redig mamma hann faktiskt med 30 minuters promenad på egenhand med vovven innan de är dags att lägga Ebba ikväll.
Så nu sitter jag med en trött tjej i knät medans Pippi Långstrump spelas flitigt.

Kan även meddela att jag är en stolt mamma!
Ebba kissade nämligen i pottan idag för första gången =)
Eller ja de började med att de kom lite på mattan men vi skyndade oss och sprang till pottan och där kom resten.
Gissa om hon va stolt?
Hoppas de släpper och händer mer nu när hon såg resultatet och hur mycket beröm hon fick.

När Ebba somnat så hoppar jag in i en kvällsdusch innan jag påbörjar kvällens plugg!
Kan säga att jag är grymt hungrig idag och hade gjort vad som helst för lite mat!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0