The last day..

De va inte de minsta kul att vakna när Ebba gjorde de idag 05:20, klev visserligen inte uppförens 05:50 men jag är trött som ett as.
Men jag vaknar till liv snart.
Drömde inatt om jordens undergång, människor sprang i panik och de haglade stora golfbollar , va översvämningar och extrem vind.
Riktig obehaglig dröm och kändes sådär sjukt verklig!


Om jag inte har missuppfattat så har vi matteprov idag, jag ser inte direkt ljust på de men känner att jag inte direkt kan öva på de ämnet, så antingen sitter de vi gått igenom eller så skiter de sig.

Sista dagen med mat, så va ska man unna sig tro?

Ebba gör sig till på ett resturang besök när vi va i Danmark.

Kommentarer
monica

de har inte ringt upp så allt såg väl bra ut antar jag... tråkigt för de betyder u att jag inte kan ändra på något... men men får se hur de går på mötet ikväll....

2010-10-13 08:12:27
URL: http://monicarydjer.blogg.se/
Stina

men shit, ja drömde oxå om jordens undergång? att de föll stora stenar från himlen och krossade hus och bilar. folk va helt hysteriska och ja försökte komma på hur ja skulle kunna få hela min famlij, nära o kära på ett o samma ställe så ja kunde skydda alla på en gång.. riktigt jobbig dröm och va lite upprörd när ja vaknade...

2010-10-13 13:59:06
URL: http://stinaohugo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0