Leva på soppor?

Måste säga att mötet på Xtravagansa gjorde mig ännu mer sugen (såklart)
Och här nästan bestämt mig för att jag tänker köra, och när man inte har så många kilon att gå ner så blir det självklart billigare.
Tanken är isåfall att leva på soppor 3-4 veckor och sedan börja äta igen.

En sak som gör mig glad är att när man hämtar Ebba från dagis så får man alltid så himla mycket beröm!
Skönt att höra att hon beter sig bra, sen säger dom hur duktigt hon pratar och att hon idag hade sagt bestämt
 -Jag vill inte!
Härmar dom andra barnen, haha!

Dags att plugga - noll inspiration men de är ett måste.

Eftermiddagens syssla.


Kommentarer
Hanna

Vad spännande! Vad är tanken att man ska äta efter veckorna med soppor och så? Jag menar så man håller vikten :-). Lycka till!

2010-10-06 19:11:39
Mrs Bernhardsson

Xtravagansa, de har jag hört talas om. Hoppas du finner de något för sig. Ner i vkit lär du gå med soppa men de är att behålla vikten som är de svårt efter soppor. men en bra kick start är de. Men vill man så kan man.

2010-10-06 21:40:20
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0