Värsta dagen?

Oj oj oj detta kommer bli en jobbig dag.
Tredje dagen sägs ju vara värst och jag hade knappt ork att gå ner för trappan o göra välling till Ebba nu på morgonen.
Helt jäkla otroligt va man gör för att bli smalare, att man inte bara skaffar sig bättre självkänsla och är nöjd med de man har istället!

Natten har varit lite orolig, sedan 05 har Ebba vart vaken tillochfrån och hon börjar bli rosslig, kanske är de något på gång i kroppen?
Hon har ju klarat sig otroligt bra och inte vart sjuk sedan magsjukan i April, ja o feber har hon inte haft sen Februari, så hon har klarat sig bra för att vara dagis barn.

Pingu går för fulla muggar och jag får väl mysa lite med min lilla docka.

Förresten godmorgon!


Kommentarer
Josefin -Happy Days-

Hoppas dagen blir bra i alla fall, önskar er en fin helg!

2010-10-16 08:20:33
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays
monica

Tyckte oxå det var jätte jobbigt i början fick för mig jag hade influensa haha men som sagt det blir bättre... får ordna så vi kan ta en promenad någon dag går helst när Jacob är på dagis då ungarna inte vill sitta tillsammans i tvillingvagnen och då är ju du i skolan eller om man tar de på kvällen när han lagt sig... vill du med på bodycombat på måndag klockan sju...

2010-10-16 09:54:59
URL: http://monicarydjer.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0