De är förjävligt.

Godmorgon soliga men kalla söndag (endast 4 grader).

Ebba gav sin mamma sovmorgon ända tills 07:00 och de är inte helt fy skam.
Dock vaknade hon ju 05 och kom upp till våran säng och de tog ett bra tag innan hon somnade om igen - men ändå!

Dagen är väl inte jätte planerad direkt.
Antagligen besök i simhallen med Nea o hennes familj.
Kanske ett besök hos Marie och i eftermiddag/kväll besök av Christina.

Sen ska la jag få arslet iväg o testa på mitt nya schema på gymmet, har haft de en vecka men inte hunnit testa de är.
Helt förjävligt va lite tid man har. Vill verkligen inte gå upp massa i vikt så måste börja skärpa mig o på något sätt hitta tiden till träningen.


Sovandes på knä hittade jag fröken igår när jag gick o la mig.

Kommentarer
Therese

Så brukar Pascal också ligga och sova :)

2010-09-05 10:41:09
URL: http://tegu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0