Fin-besök!

Dålig uppdatering idag jag vet.

Men de har vart hektiskt och de är först nu jag får chansen att sätta mig ner o vila.
Alltså high life mellan klockan 06:00-18:30!
Men resten av kvällen har jag inget planerat och de känns grymt skönt.

Behöver ladda batterierna, va gör ni för att få lite avkoppling?
(är en människa som alltid har tusen saker för mig o har svårt att varva ner)

Finbesök har man haft med!
Äntligen har jag fått träffa lilla Niklas som redan hunnit bli 9 veckor! (sa jag fel nu Marie?)


Kommentarer
Heli

Avkoppling för mig är att få baka eller sätta sig en stund framför datorn. Bara komma i från och slippa tänka på nått. Jag är sugen på att börja plugga med men ekonimin just nu säger nej.

2010-09-15 19:12:27
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/
Marie

Va fin han är lillkillen =) Mammas älskling. Ne du sa rätt 9 veckor har han redan blivit.

2010-09-15 20:05:52


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0