Finns de något värre?

Imorses så hade jag lite brottom iväg.
Klackskorna va på och de va daggigt och kallt ute.
Försökte snabbt o lätt hoppa upp på cykeln men gled av trampan o gjorde en ordentlig jävla vurpa.
Cykeln välte självklart och ramlade över mig, jag sa ett par meningar med många fula ord i och ställde mig fort upp livrädd för att någon skulle se mig.

Haha finns de något värre än typ ramla inför folk?
Så man liksom ska upp o ställa sig fort för att låtsas att de inte gjorde ont?
Men allt man vill är liksom att bara ligga kvar o grina av smärta, haha!

De va min morgon de där.


Kommentarer
Sofia

hahaha är det saaaaaaaaaaaant,, fan det hade jag velat se men ser det framför mig,,, hur du svär som fan och ser det nervöst omkring i hopp om att ingen ser dig :D hahahaa

2010-09-03 20:48:57
URL: http://sofialoella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0