Man får försöka ta vara på den..

Godmorgon.

Vill helst av allt ligga kvar i sängen o bara gosa med Ebba.
Men lika bra o klunka i sig kaffet och försöka piggna till.
Fröken ligger sött i soffan o kollar Timmy lamm samtidigt som hon kramar stenhårt om sin filt och sin lilla kanin.

Försöker sakta men säkert vakna till liv för som förälder är de full fart tills läggdags sedan.
Man får ta vara på morgonen så gott man kan helt enkelt.


Inga direkta planer för dagen, skulle väl eventuellt träffa Becca sen.
Blir iaf att jag hämtar Ebba tidigt, redan vid 13 när jag kommer hem.

Någon/några som vågar sig med till gymmet ikväll runt 19 snåret?


Kommentarer
monica

ja tänkte jag skulle uppdatera hur det går här på bloggen. känns som det kommer gå fint :) Jag har räknat med att gå ner 10-15kg så för att komma till 15 får jag gå ner 18kg för man går upp lite när man börjar äta men inte allt om man säger så... om du vill gå extravaganza så är de på ett år men mangår bara på pulver i början resten av tiden får man lära sig att äta rätt...

2010-09-22 06:52:36
URL: http://monicarydjer.blogg.se/
Daniela - ung blivande mamma

Det känns fortf lite overkligt, varken jag elr min sambo har nog inte riktigt förstått ännu.. Men det känns bra :) riktigt bra.



Hur är det att ha barn?

2010-09-22 08:40:35
URL: http://dap.blogg.se/
Daniella - mamma till Nea

Hade gärna gått till gymmet men ska zumba imon e de tänkt.. så jag vilar idag :P

2010-09-22 08:46:57
URL: http://dellisch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0