Stormigt va de japp!

Jag svär på att de blåser nästintill storm idag.
Regnigt blåsit och 10 grader, hösten som jag så älskar är här.

Lång dag i skolan idag, ända tills 17 men får hoppas att irdotts lektionen är något o ha så dagen blir uthärdig.


Dags att börja igen lite mer nogrannt med maten, har slarvats lite sen skolstarten.
Har liksom tappat lusten o träna och har ärit sämmre. 2-3 gånger i veckan har jag ju ändå besök gymmet.. Men ändå.

Är lite inne på LCHF, någon som testat? Frågan är om man pallar något sådant strängt, känner liksom mest för att äta med sunt förnuft.


Tröttisen igår hemma hos Becca.

Kommentarer
therese

ja min bror håller på med lchf. o gick der 15kg relativt fort. men så slavarade han lite. o då gick han upp igen. men nu när han börjat med det igen så går han neråt. så så e de ju med all bantningsmetod. de e ju nått man måste hålla på med resten av livet.

2010-09-21 07:38:21
URL: http://mummas.blogg.se/
Emelie

Emmelie! Alltså ät någorlunda nyttigt, någorlunda bra portioner (mycket grönsaker!) men ät REGELBUNDET, så ska du se att det funkar! Och frukost direkt på morgonen.. Dela upp frukosten om du inte får i dig så mycket.

Jag fick ju ett kostschema som du kanske minns, har inte direkt följt det jättebra mer än att jag ätit mellanmål och sånt, och har gått ner 5,3 kilo. Och så kan du börja träna på Sportlife så kan vi träna ihop:) Perfekt!

2010-09-21 09:46:38
URL: http://nystromemelie.blogg.se/
Mad

Jag tycket LCHF är den bästa av alla dieter. Inte så svårt att leva efter den heller ;)

2010-09-21 09:46:59
URL: http://mamamad.se
Anna - Ensamstående mamma, hunduppfödare & stolt vegetarian.

Svar: Ja, det är verkligen trist med valresultatet.

Det kommer att märkas för oss unga mammor att det är samma gamla borliga regering som sitter kvar.

Har suttit och läst lite gamla inlägg här, och såg dina gravid bilder. Hej och hå vilken mage du hade!

Man hade ju kunnat tror att det var tvillingar eller en jättejättebebis därinne :P

2010-09-21 11:47:08
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0