Tror ni hon blir rädd eller?

En bra men ganska långsam dag är snart över.

Besöket i simhallen va väldigt uppskattat ifrån alla tror jag.
Ebba är totalt orädd för vatten, man får inte hålla i henne alls och hon kastar sig o ramlar med huvudet långt under vattnet stup i kvarten, men blir hon rädd?
- Inte ett skvatt
! Hostar upp kallsuparna och fortsätter simma runt.

Känns skönt att ha spenderat nästan hela helgen med o göra saker som jag vet Ebba uppskattar.
Imon är de måndag igen och vardagen är tillbaka - Ja då får helgerna bli Ebbas.


Kolla bara bilden längst upp till vänster, så va hon under vattnet hela tiden. Förstår inte att ungen är så orädd.

Kommentarer
Mother, Married & Twenty

Svar: tack så mycket!



Oh vad det där ser härligt ut! Små Barn brukar ju ofta vara lite antingen eller när et gäller vatten har jag förstått; antingen älskar de det eller så hatar de det. Leon är också helt tokig i vatten :)

2010-09-05 22:00:34
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Classy - ung blivande mamma!

Tack du! Allt bra? :)

2010-09-05 22:46:09
URL: http://classys.blogg.see
Rebecka

KÖpte cremefraice med kantarell och congac smak. Typ nån lyxvariant. skar kantareller i småbitar å stekte dom i smör. Sen hällde jag i fraichen å kryddade lite till. Sen i med lite kött... MMMM. De blev skiit gott. Potatisklyftor till. Mums

2010-09-06 09:12:02
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0