Konstiga drömmar.

Jag drömmer så sjuka drömmar. Skakar på huvudet och ler när jag inser vad jag nyss drömt, blir svårt att se på vissa personer utan att automatiskt gå tillbaka in i drömmen, haha.
När man drömmer osannolika saker om människor man inte har sånna tankar om, de är sjukt men ändå kan jag inte låta bli att le lite åt de.

Kaffet är utbytt mot vaniljte, mkt godare och mjukare i munnen känns de. O nog är de koffein i te med? Lite mindre mängder bara eller? Fan skulle behöva en injektion koffein just nu för att orka hålla igång o ge de där lilla extra som är så viktigt att göra just nu i skolan.

Men fokuserar på de jag orkar med, gå till skolan och sedan vara med Ebba och sköta hemmet. Därför har bloggen och internet överhuvudtaget kommit i skym undan, men jag kommer tillbaka förr eller senare.
Så kalla detta en början och ett försök att hänga kvar.

Godmorgon!!


Kommentarer
Viktkamp

ta den tid du behöver tjejen =) Vaniljte är så gott!!

2011-04-08 22:22:06
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Fiffi

Jo visst är det koffein i svart te men kanske inte den mängd man behöver om man känner sig som en zombie ;O)

Hoppas du/ni får en fin helg och att du känner dig piggare snart!

Kram!

2011-04-08 22:46:27
URL: http://prinsessbakelsen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0