Lördag.

Lördag morgon och himlen är blå redan, har ingen som helst lust att spendera dagen ännu en gång i skolan på öppet hus. Jag behöver min ledighet, nåväl bara fram tills torsdag kvar sen har vi ett långt och välförtjänt påsklov!

Spenderade kvällen igår med att titta på Letters to Juliet (underbar film se den) och till de åt jag massa frukter och glass. Jordgubbar,mango,vattenmelon,sharonfrukt - helt jäkla otroligt gott!
Bästa av allt är att de finns massor av frukt kvar så jag kan skiva ner mängder i yoguthen nu till frukost.

Åh vill krypa ner i sängen igen och sova en timma till, men Ebba är morgonpigg. Strax innan sex tassade hon upp och sa hon va kissenödig och när hon väl slått upp sina blå finns de ingen som helst möjlighet att hon somnar om.
Bara att gilla läget.

Morrn morrn!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0